کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها

کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها : کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها زمینه لازم برای بررسی مشکلات مقاوم سازی لرزه ای سازه ها را درجزئیات و مسائل فنی فراهم می نماید.ارائه 24 مثال از پروژه های مقاوم سازی لرزه ای اجرا شده در کشور سوئیس ، تفاوت های ممکن بین راهکارهای مختلف را نشان داده و پیشنهادات و معیارهای تصمیم گیری در مواجهه با مسائل پیچیده مربوط به تامین ایمنی لرزه ای ساختمانهای موجود را بیان می کند. کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها  در نگاه اول مورد استفاده مهندسین سازه می باشد، لیکن معماران ، سازندگان و مالکان ساختمانها و خانه های مسکونی نیز می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد مدیریت خطر پذیری زلزله برای ساختمانهای موجود را از محتوی فنی کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها دریافت نمایند.این کتاب به عنوان یک مطلب کاربردی، مهندسان سازه را خطاب قرار می دهد.

در فصل اول کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها تقسیم بندی رفتار سازه های موجود و درجه اهمیت آنها ، موضوعات مرتبط با ایمنی لرزه ای سازه های موجود، دلایل ارزیابی سازه ها و مبانی تصمیم گیری بر  پایه خطرپذیری  زلزله برای مقاوم سازی منطبق بر محتوی پیش نویس استاندارد SIA 2018  با عنوان ” ارزیابی ساختمانهای موجود در برابر آثار زلزله ” بیان شده است.

فصل دوم اختصاص به معرفی مختصر راهکارهای مختلف مقاوم سازی لرزه ای دارد و راهکارهای مناسب برای بهبود ایمنی ساختمانها در برابر آثار زلزله متناسب با شرایط محیطی و کاربری مختلف ، تشریح شده اند.

فصل سوم کتاب شامل مجموعه ای از 24 ساختمان و سازه موجود در کشورسوئیس است که در سالهای اخیر با انجام بازرسی هاو ارزیابی های فنی،مقاوم سازی لرزه ای شده اند . در ادامه فایل دانلود کتاب قرار داده شده است .

 

نام کتاب: مقاوم سازی لرزه ای سازه ها

نویسنده: ساسان محاسب

انتشار: 1392(چاپ اول)

تعداد صفحات:136

زبان:فارسی

فرمت:pdf

 

دانلود کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها

 

 

 

کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها

 

 

کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب مقاوم سازی لرزه ای سازه ها

 

 

 

اساتید ، مولفان ، پژوهشگران و مهندسانی که تمایل دارند ، می توانند فایل دیجیتالی کتب و مقالات خود در رابطه با رشته مهندسی عمران (تمام گرایشها)  را به این سایت ارسال نمایند و کتابهای بلا استفاده خود را در این سایت آگهی نمایند تا در کتابخانه مجازی سبز عمران قرار گیرد و کسانی که واقعا به آن نیاز دارند بتوانند از آن استفاده کنند.

 

در این امر معنوی شرکت کنید و به دوستان خود اطلاع رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید