پکیج طلایی آموزش اتوکد

پکیج طلایی آموزش اتوکد

اولین پکیج آموزشی تمام نشدنی….

پس از برگزاری کلاس ها و وبینارهای متعدد در زمینه آموزش اتوکد و بررسی اشکالات دانشجویان و مهندسان و نبود یک پکیج آموزشی برگرفته از اشکالات ریز و درشت آنها ، برآن شدیم، آموزش هایی تهیه نمائیم که به بیان مشکلات و ایرادات دانشجویان بپردازد و در پایان  آن راز و رمزهای استثنائی اتوکد را اضافه کردیم که با ارائه آن به دانشجویان رضایت جمع کثیری از آنها را به همراه داشت، به تبع آن دانشجویان و مهندسان پر مشغله خواستار پکیج آن شدند .بعد از درخواست های متعدد این امر محقق شد و پکیج طلایی آموزش اتوکد تهیه شد. خداوند را شاکریم که روز به روز به جمعیت دهکده اتوکد اضافه می شود و توانستیم به کمک دانشجویان و مهندسان عزیز ،آموزشی متفاوت ،پویا و تمام نشدنی به نام “پکیج طلایی آموزش اتوکد را تهیه نمائیم.

پکیج طلایی آموزش اتوکد

 پکیج طلایی آموزش اتوکد

در این پکیج  پس از بیان تنظیمات اولیه و آشنایی کامل با منوها ،مدیریت فایل ها، ابزارهای کاربردی نرم افزار اتوکد و ارائه مثال های کاربردی به تشریح کامل دستورهای ترسیمی و کاربردی به ظاهر ساده XLINE ,FILLET ,ARRAY ,OFFSET ,TRIM ,CHANGE ,SKETCH ,REGION ,UNITS… دستورهای بسیار پرکاربرد و حرفه ای تری ازجمله MREDO,NCOPY,DISDISPLAY,… و کلیدهای میانبری که خیلی از دانشجویان و مهندسان از وجود آنها بی اطلاع هستند، می پردازیم.

در پکیج طلایی آموزش اتوکد تلاش می کنیم ،دانشجویان را با کلید های میانبر آشنا کنیم تا در طراحی  از صفحه کلید استفاده نمایند و بدین وسیله سرعت طراحی را به صورت چشمگیری افزایش دهند.

سپس راز و رمزهای اتوکد رو خواهیم گفت که شما را حرفه ای تر خواهد کرد ،شایان ذکر است این قسمت با استقبال خوبی مواجه شده است و هر ماه آموزشهایی در این زمینه اضافه می شود .

دستورات گزارش گیری ،قالب بندی موضوعات، درج متن به روش های مختلف ،اندازه گذاری در حین پروژه بصورت گام به گام با مثالهای کاربردی بیان می شود.

پکیج طلایی آموزش اتوکد به گفته مهندسانی که از این محصول استفاده کرده اند، فراتر از یک پکیج آموزشی می باشد ، چون در آن تلاش شده است به تمام مشکلاتی که امکان دارد یک مهندس در حین طراحی با آن مواجه شود ،اشاره نماید. به واقع پاسخگوی کلیه ایرادات و مشکلاتی که دانشجویان در حین دوره های حضوری و غیر حضوری با آن برخورد کرده اند می باشد . این آموزش ان شا ا… ادامه خواهد داشت و کسانی که پکیج طلایی آموزش اتوکد را تهیه نمایند، می توانند از آموزشهای بروز شده استفاده نمایند .

پکیج طلایی آموزش اتوکد

مزیت متفاوت پکیج طلایی آموزش اتوکد

1- اولین پکیج آموزشی تمام نشدنی !!!

 چرا تمام نشدنی .. با توجه به کلاس ها و وبینارهای آینده و ورژن های جدید این نرم افزار ممکن است سوالاتی توسط دانشجویان پرسیده شود که شاید در آینده  سوال شما باشد، این سوالات می تواند بصورت یک آموزش در اختیار شما قرار گیرد .پس با ورود به دهکده اتوکد در واقع وارد یک دوره تمام نشدنی خواهید شد . هر ماه آموزش جدید اضافه می شود و کسانی که پکیج طلایی آموزش اتوکد را تهیه می نمایند، در هر مکان و زمانی می توانند  آموزش های بعدی اتوکد را به صورت رایگان دانلود نمایند.

2- مفاهیم ،دستورها و راز و رمزهای استثنائی اتوکد بصورت بسیار ساده و کاربردی بیان شده و از هیچ اصطلاح فنی و پیچیده ای استفاده نشده است . پس از هر آموزش و تکنیک ، مثال عملی آن را می توانید مشاهده نمائید.

3- این پکیج چندین ده ساعت نمی باشد… برخلاف اکثر پکیج های آموزشی تلاش می کنیم با ذکر مثالهای کاربردی در کمترین زمان بهترین آموزش را به دانشجویان ارائه نمائیم.

4- با مبلغی ناچیز وارد دهکده اتوکد می شوید و از آموزش های خاص و تمام نشدنی آن استفاده می نمائید.

پکیج طلایی آموزش اتوکد مخصوص چه کسانیست؟

1- افرادی که آماده تغییر و پیشرفت هستند .

2- افرادی که بلافاصله آموزش ها را به کار می گیرند و در کمترین زمان می خواهند حرفه ای شدن را تجربه کنند.

3- افرادی که معتقدند وقت طلاست و دوست دارند ،خوب و زود یاد بگیرند.

4- دانشجویان و مهندسان پرمشغله عمران و معماری.

مبلغ سرمایه گذاری پکیج طلایی آموزش اتوکد….

مبلغ این دوره در سال 1401 فقط نهصد و نود هزار تومان است که با توجه به مطالبی که در آن آموزش داده می شود ،بسیار ناچیز است .مبلغی که بابت این آموزش پرداخت می نمائید، کم ریسک ترین سرمایه گذاری است که انجام می دهید. در واقع سرمایه گذاری بلند مدت روی خودتان است .

 پکیج طلایی آموزش اتوکد دانلودی است یا برای ما ارسال می شود ؟

باتوجه به این که این پکیج یک آموزش پویا و در حال آپدیت می باشد ،فقط باید دربستر اینترنت ارائه شود و قابل دانلود است، که یکی از محاسن آن می باشد. در هر زمان و مکانی وارد دهکده اتوکد شوید، آموزش همراه شماست .

پیشنهاد ویژه

اگر فکر می کنید بهتر است در ماه یا سال آینده ، پکیج طلایی آموزش اتوکد را تهیه نمائید ،علاوه بر اینکه به تصمیم شما احترام می گذاریم ولی پیشنهاد می کنیم این نکات را بخاطر بسپارید…

1- پکیج طلایی آموزش اتوکد در سال آینده قیمت بالاتری خواهد داشت.

2- زمان ارزشمند و فرصت پیشرفت سریعتر تا آن زمان را ،به قول “استفن آر کاوی” فرصت تیز کردن اره خود را از دست خواهید داد .

3- در این پکیج نکات و ترفندهایی ارائه می شود که شاید در هیچ پکیج یا دوره ای به آنها اشاره نشود.

یکبار برای همیشه ، خوب و زود یاد بگیرید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

11 دیدگاه

  • با سلام خدمت آقای محمدرضا

    و تشکر بابت نظرمثبت شما ، در آینده نزدیک آموزشها و اطلاعات بیشتری از پکیج طلایی آموزش اتوکد در سایت آپلود خواهد شد تا همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند

  • عرض سلام و ادب با این ویدیو از لحاظ زمانی و محتوایی محدود عملا هیچ نمونه اموزش خاصی قرار ندادید بهتر بود که نمونه های بیشتر از مباحث مختلف قرار میدادید

  • سپاس بابت نظرتون، امیدواریم همه مهندسان و دانشجویان با استفاده از این پکیج بهترین نتیجه را بگیرند.

  • با تشکر از این آموزش کاربردی ،عالی بود لازم میدونم از مدرس خوب این دوره تشکر کنم من خیلی چیزها از این پکیج یاد گرفتم  سربلند باشید

  • با سلام خانم یاری ،خداوند بزرگ را شاکریم که پکیج طلایی آموزش اتوکد برای شما مفید بوده است . درخواست شما به تیم فنی ارجاع داده می شود . موید باشید .

  • با تشکر از این آموزش خوب و کاربردی فوق العاده بود خیلی چیزهای خوب و کاربردی یاد گرفتم دیگه به راحتی نقشه کشی می کنم و هیچ مشکلی ندارم .این جور آموزش های کاربردی و حساب شده کم دیدم خیلی خوب بود . فقط یه درخواست دارم در صورت امکان آموزش سه بعدی هم بزارین مختصر و مفید .تشکر

  • سلام ، خیلی عالی و کاربردی بود .با تشکر از زحمات شما

  • جلسات پر محتوا و کاربردی بود بنده به نوبه خودم از آن لذت بردم، سوالات خیلی زیادی داشتم که جواب‌هایم را گرفتم . با سپاس فراوان

  • سپاس از نظر شما ،خداوند را شاکریم که برای شما مفید بوده است .نظر شما به تیم فنی منتقل می شود . موید باشید .

  • با سلام و تشکر لازم دیدم از این آموزش با کیفیت و کاربردی تشکر کنم . نکات زیادی رو در حین آموزش یاد گرفتم و خیلی حرفه ای تر شدم .اگر آموزش سه بعدی را هم قرار بدین خیلی خوب میشه .سربلند باشید