(های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92

 (های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92 : مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان  طرح و اجرای ساختمانهای با مصالح بنایی شامل ضوابط طراحی مهندسی و ساخت ساختمانهای بنایی است و برای آن دسته از اعضای سازه ای و غیر سازه ای تدوین شده است که در ساخت آنها از مصالح بنایی استفاده می شود.مصالح مصرفی در ساخت ساختمانهای بنایی باید ضوابط مندرج در این مبحث را دارا باشد.استانداردهای پذیرفته شده در  مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92، استانداردهای ملی ایران است و باید در همه زمینه ها به آنها رجوع شود . در این پست (های لایت) مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92 برای داوطلبین آزمون نظام مهندسی عمران توسط گروه کلید مهندسی قرار داده شده است که امیدواریم مفید باشد.

 

(های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92

نام کتاب: (های لایت) مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان

نویسنده:دفتر مقررات ملی ساختمان ( کتاب های لایت توسط گروه کلید نظام مهندسی تهیه شده است)

انتشار:1392

تعداد صفحات:91

زبان:فارسی

فرمت:PDF

 

(های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92

 

 

(های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92

(های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92

دانلود مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92

(های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92

(های لایت) مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92 توسط گروه کلید نظام مهندسی تهیه شده است .این گروه با جمعی از مهندسین تلاش نموده است نکات مهم و کلیدی آزمونهای سالهای گذشته نظارت و اجرا نظام مهندسی عمران و همچنین نکات مهمی که ممکن است در آزمون های آینده نظام مهندسی سوال باشد را های لایت نموده است .به واقع کسانی که از مباحث های لایت شده 22 گانه این گروه استفاده کرده اند،

 

 ”  در کمترین زمان و براحتی توانسته اند در آزمون نظام مهندسی با امتیاز خوبی قبول شوند

 

نکات کلیدی مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان را چگونه در کمترین زمان ممکن مرور کنیم ؟

 

بهترین و سریعترین روش برای مرور نکات کلیدی و مهم مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان که سوالات آزمونهای گذشته نظام مهندسی بوده اند و می توانند سوالات آزمونهای آینده باشند ، (های لایت)مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 92 می باشد که با استقبال خوبی توسط داوطلبین آزمون نظام مهندسی قرار گرفته است.

 

بزودی منابع این گروه در این سایت قابل دسترسی است.این گروه فقط در زمینه رشته مهندسی عمران فعالیت می نماید. شایان ذکر است کپی برداری از آثار گروه کلید نظام مهندسی شرعا حرام است.

 

با کلید نظام مهندسی در کمترین زمان و براحتی در آزمون نظام مهندسی قبول شوید.

ایمیل پشتیبانی گروه کلید نظام مهندسی : kelid.nezammohandesi@yahoo.com

سوالات و درخواست های خود را با ایمیل به این گروه ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

2 دیدگاه

  • سلام خیلی خوب بود من بعضی مباحث های لایت شده رو تهیه کردم ،ومرور کردم خیلی بهم کمک کرد تو آزمون قبلی مرسی از تلاش این گروه عالی بود

     

  • با سلام واحترام مرسی که با این کار به ما کمک کردین مباحث آزمون نظام مهندسی را در کمترین زمان مرور کنیم . بنده همیشه توی پروژه بودم و هیچوقت نتونستم مباحث رو کامل مرور کنم ولی با این متد خیلی سریع مباحث آزمون رو مرور کردم و توی آزمون با نمره بالا قبول شدم. طبق دستور مدرسین گروه کلید نظام مهندسی آزمونهای چند سال گذشته رو حل کردم و جوابها رو توی مباحث های لایت تیک زدم و سپس تمام مباحث رو روزنامه وار مرور کردم .در مرحله بعدی باتوجه به کلمات کلیدی آزمونهای قبلی و مباحث های لایت شده یه کلید واژه برای خودم درست کردم و توی آزمون وقت کم نیاوردم.(کلید واژه رو سعی کنید خودتون درست کنید این کار به شما خیلی کمک میکنه که وقت کم نیارید) دوست داشتم تجربه خودم رو در اختیار مهندسین عزیز بزارم. ان شاا… موفق باشید.